Gimcana per finals de 2n trimestre

En la gimcana es fan activitats diferents i a cada activitat hi ha  un grup de nens i nenes. Normalment les activitats es fan a l’aire lliure i poden ser de físiques corporal o d’intel·ligència.  

Nosaltres fem les activitats perquè som nois i noies de sisè de primària,  que és al nostre últim curs  a l’escola, i per això preparem la gimcana.

Ho fem perquè és l’últim dia del 2n trimestre i volíem fer alguna cosa diferent, i per això vam fer les activitats al parc dels Jardins Pla i Armengol. 

Ens vam organitzar a la classe d’educació física perquè ens va dir que la setmana que ve anàvem a fer una gimcana amb tota l’escola, des d’ I3 fins a primària, i ens vam organitzar de diferents maneres de 3 persones o de 4 persones, i hi havia jocs que eren paracaigudes, el mocador, la bomba, relleus, cercles musicals…

Segons la nostra opinió, creiem que els jocs podien ser més divertits perquè eren una mica de nens petits, però sabem que els havíem de fer per a tota l’escola.