Som un grupet de nois i noies de la classe de 6è i hem volgut decorar amb plantes boniques la classe de la Monica , on anem 2 cops a la setmana.
Vam decidir fer un mini terrari, que és un petit ecosistema. En el nostre cas vol portar plantes a les classes i observar com creixen i com creen un equilibri bonic i armoniós amb les persones.

Primer vam recollir informació sobre els tipus i necessitats de les plantes. També vam fer càlculs per veure si era possible fer els mini terraris a l’escola.

Després vam fer dues sol·licituds: La primera dirigida a l’Equip directiu de l’escola per demanar el material necessari i la segona sol·licitud a l’equip Natura’t per demanar esqueixos per a plantar.


Finalment vam fer-ho seguint els passos que vam investigar, i ens han quedat molt macos!

