La millor cantera d’Europa!

Durant els últims anys, la selecció espanyola de futbol, ha guanyat molts títols, i jo crec que gran part és gràcies a la cantera, que durant els últims temps s’ha estat reforçant. Està molt bé en defensa, mig i atac, potser li falta un davanter que faci gols, no com el que està ara. Aquesta generació, és una de les millors que hi ha hagut, ja que ha guanyat una Eurocopa i ha arribat a la final de la Nations League. Crec que podria arribar molt lluny, com al Mundial, però això són paraules majors.